AIRBNB potentie

Naar mijn idee zijn AIRBNB aandelen ondergewaardeerd, terwijl ze wel een groeipotentie hebben in mijn ogen. Tegelijkertijd loopt er een rechtszaak tegen dit bedrijf. Wat is jullie mening over dit aandeel?

Van wat ik ervan weet heeft het potentie echter is het best onveilig/erg onvoorspelbaar vergeleken met anderen. Andere bedrijven zoals Shell zijn niet afhankelijk van particulieren en AIRBNB wel. Er zijn goeie verhalen echter ook zeer slechte. Mensen die bijvoorbeeld een zeecontainer vinden als verblijf plaats i.p.v. een goed verzorgde kamer.

Dit en die rechtzaak maken het voor mij persoonlijk te onbetrouwbaar om er in te investeren, ik ken het bedrijf niet goed en ik weet niet hoe de markt zal reageren. Nogmaals terugkomend op Shell is het zo dat zij beter om kunnen gaan met negativiteit, ze hebben er hun mensen voor en de markt is bijna om hen heen gebouwd. AIRBNB heeft dar vertrouwen/inzicht niet. Vandaar dat ik er niet in investeer.

United Airlines is wellicht wel erg leuk om in de gaten te houden te komende tijd.

There’s potential for AIRBNB but the risk currently is higher than going for stocks like TUI and other airlines.

I have invested in American Airlines. Doing well with this stock. Please keep in mind. Its all about the vaccines at this moment. That’s why TUI could be a smart one.

2 Likes