Avenir Telecom

Hi guys,

Since not so long Avenir Telecom has been added to BUX, very small price for now.

I am not able to find news or updates on this stock to see what is said about their future, does anyone else have a source to tell me what i might be expecting from this stock?

5 Likes

I was searching for Some info on avenir to. Without results up to now.

1 Like

It seems to be almost near to impossible to find information about it. I saw it went up a lot in % but it is still cheap.

If i only knew if the expectations were good for this stock…

Ill let you know if i find something

Het enige wat ik er over kan vinden is dat zij telefoons maken met een soort Android maar toch ook weer geen android. Het moet een soort concurrent worden van Samsung. Verder kan ik er ook zeer weinig over vinden…

For it’s current price is it quite interesting only there is little to no information about the company

https://corporate.avenir-telecom.com/chiffres-cles/?L=0

1 Like

Het klopt er is weinig over te vinden, maar als je er iets dieper in duikt zijn er toch best wel dingen over te vinden bv dat Energizer in Q4 een nieuwe schokbestendige smartphone lanceerd met 5g en een zeer hoogwaardige accu. Ook is Avenir telecom een samenwerking aangegaan met Thomson computing.

2 Likes

Misschien dat ze op langer termijn structueel de weg naar boven kunnen vinden.

Als ik het zo lees zijn ze in ieder geval wel druk bezig met door ontwikkelen.

1 Like

Wie weet kan t wat worden…. Is t een soort fairphone ofzo?

1 Like

Laten we het hopen,mocht het nieuwe model aanslaan dan kunnen er mooie dingen gebeuren.

1 Like

Dat aandeel volg ik vooral op de Franse beurssite boursorama. In de tab forum van de pagina van het avenir telecom aandeel wordt wel veel gediscussieerd en nieuws gedeeld. Het is wel allemaal in het Frans natuurlijk, maar zelfs als je geen Frans spreekt kan je misschien met de vertaalfunctie van Google chrome de belangrijkste nieuwtjes volgen.

2 Likes

Heb aan dit aandeel in het begin flink wat verloren (toen verkocht om mijn verliezen te beperken). Sinds kort terug ingestapt en hoewel hij daarna nog even daalde is hij de laatste tijd toch aan een trage klim bezig.

Groot probleem met dit aandeel waren de vele OCA’s* die het aandeel zodanig verdund hebben. Met die OCA’s is het nu tijdelijk toch even opgehouden, zo lijkt.

Hopelijk zullen die strategische partnerschappen die ze aankondigden iets opbrengen. Heb geen super grote positie hierin, is meer een klein gokje op een aandeel dat, gezien de extreem lage waarde, wel eens exponentieel zou kunnen stijgen als er wat goed nieuws komt. Fingers crossed!

*Franse afkorting voor obligation convertible en action (NL converteerbare obligatie / EN convertible bond)

5 Likes

Ik vond het volgende nog op internet

Tussen oktober en november komen deze 2 nieuwe toestellen uit waaronder de Energizer Hard Case G5

In dezelfde periode komt er het budget toestel Energizer ultimate U680S uit met 4g en 7000mAh accu.

Avenir zegt dat dit nog maar het begin is van zijn 5G-line-up. Dus er zit zeker weer groei en vernieuwing aan te komen

5 Likes

Avenir Telecom blaast het legendarische merk Wonder nieuw leven in en verrijkt zijn merkenportfolio om nieuwe marktsegmenten te veroveren.

2 Likes

I have no faith it is going to recover anytime soon😅

2 Likes

Ouch! This looks more like a crypto coin graph from a year ago…:sweat_smile:

1 Like

Ik verwacht dit kwartaal een forse stijging en ga uit van het onverwachte :wink:.
Avenir telecom blijft zich ontwikkelen. Voor de lange termijn belegging lijkt mij dit het beste moment om in te stappen.

1 Like

Kan je de uitspraak onderbouwen daarover, als in waardoor verwacht je het en wat bedoel met een forse stijging? Is dat 0,01% of richting de 5%… :sweat_smile:

Ik hoop dat het gaat stijgen ofcourse. 30+ mogelijkheden persoonlijk om erbij te halen alleen weegt het voor mij persoonlijk zwaar omdat ik niets kan vinden op dit moment wat een stijging uitwijst.

1 Like

Ik durf je geen procenten te noemen, maar gezien onderstaande informatie kan het toch bijna niet anders dan dat het weer in de lift gaat.

"Kopers van Energizer®- telefoons en Thomson- computers [1] hebben nu toegang tot promotieaanbiedingen op de Kaspersky-productlijn. In het geval van een abonnement op een van deze aanbiedingen, ontvangt Avenir Telecom een ​​deel van de gegenereerde netto-inkomsten.

Deze nieuwe overeenkomst bevestigt de uitvoering van het strategisch plan dat bedoeld is om de knowhow van Avenir Telecom in te zetten via 3 complementaire assen (verrijking van haar licentieportfolio, ondertekening van industriële en commerciële partnerschappen en aandeleninvesteringen). Het zal Avenir Telecom vanaf het volgende fiscale jaar een nieuwe bron van terugkerende inkomsten bieden"

1 Like