Beleggingsplan

Goedemorgen,

Ik zag dat je nu de optie hebt om een beleggingsplan in te stellen dat iedere maand wordt uitgevoerd door jullie.Hartstikke fijn! Alleen is dit alleen voor ETF’S. Zal het ook een mogelijkheid kunnen zijn dat dit voor normale aandelen zal gaan gelden?

Alvast bedankt voor de moeite!

Groet,

Cornel

3 Likes

Hoi Cornel!

Klopt inderdaad, mooi om te horen :smiley: Dat het ook voor aandelen gaat gelden staat zeker op onze planning. Ik heb daar nog geen exacte datum van. Verder willen wij onze gebruikers de optie bieden om gebruik te maken van fractionele aandelen. Indien ik hier meer informatie over hebt hoor je het uiteraard van mij!

Fijne dag!

1 Like

Hoi Fergus,

Top dankjewel, even afwachten dan! :grin:

1 Like

Hoi, @Fergus

Klopt het dat wanneer ik mijn beleggingsplan wil maken met etf’s er alle kosten van de rest van het jaar erbij worden berekend?

Bijvoorbeeld

s&p 500 vanguard is €65 euro maar als ik hem in mijn beleggingsplan stop staat er €74,53. Dat is een heel ander bedrag dan waarvoor die te koop staat. Dus mijn vraag is betaal ik éénmalig alle fees bij elkaar of betaal ik dan iedere maand €74?

1 Like

Hoi @Cornel.

We rekenen alleen kosten voor het aanschaffen van de ETF’s (1 euro). Het klopt inderdaad, wanneer je bijvoorbeeld 1 S&P 500 aangschaft van €65 euro staat er €74,53 omdat we dan zeker weten dat je order er doorheen komt. Het overige geld krijg je natuurlijk gewoon terug! Maar wordt dus gezien als een buffer. Als het goed is moet er in de BUX Zero app nog meer informatie beschikbaar zijn onder het kopje ‘more info’.

Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je! :smiley: Geniet van het mooie weer :sunny:

1 Like

hoi Fergus,

Toppie! Dankjewel voor je uitleg! En voor jou geldt natuurlijk hetzelfde, lekker genieten van het weer! :beer:

Groeten,
Cornel

1 Like

Ga ik zeer zeker doen! Cheers :beers:

Hoi Fergus,
Ik heb deze maand voor het eerst gebruik gemaakt van het beleggingsplan. Meerdere opdrachten zijn correct uitgevoerd echter bij twee opdrachten staat vermeld ‘geannuleerd’. Ik heb deze niet zelf geannuleerd en er was voldoende besteedbare cash aanwezig in mijn account. Kun je aangeven waarom deze orders mogelijk de status geannuleerd hebben gekregen?
Alvast bedankt.

@Fergus, waar kan ik met vragen terecht over geannuleerde orders?

Alvast bedankt,
Groet Raymond

Hoi @Rayzor, Ik ga het even voor je checken en laat je het vandaag nog weten :smiley: Bedankt voor je feedback!

Hoi @Rayzor, ik stuur je even een prive berichtje hierover!