BUX zero community installeren

Hoi,

Klopt het dat je tegenwoordig de community website nu kan installeren, of lees ik het verkeerd?

Boven aan staat dat je bux community kan installeren op mijn telefoon. Of is dit iets wat al heel lang kan? :sweat_smile::joy:

Alvast bedankt!

1 Like

Niet dat ik weet @Cornel :sweat_smile: Hoe krijg jij deze melding? Sinds een aantal weken is het BUX Community Forum toegevoegd aan onze app :smiley:

2 Likes

Hoi @fergus,

Ja ik krijg de melding via de website op mijn telefoon… verder weet ik inderdaad dat je via de bux zero app ook naar het Community forum kan gaan. :relaxed:

Alleen dit is sinds afgelopen donderdag dat ik hier van constant de melding krijg.

1 Like

Super bedankt voor het delen @Cornel ! :smiley: Ik ga het even verder onderzoeken, misschien krijg ik die melding niet omdat ik een iPhone gebruik…

Hoe gaaf zou het trouwens zijn als we een eigen app hebben voor ons BUX Community Forum?! Of een app versie in onze huidige BUX Zero app :heart_eyes: :zzz:

1 Like

Ja, ik hoor het wel! Vind het ook niet erg (had eigenlijk stiekem wel gehoopt op een eigen app)
Dus mocht dat ooit gaan gebeuren zal dat echt helemaal top zijn. :+1:

Hopen dat dat ooit gebeurd, tot nu toe zijn het nog dromen maar het zal echt geweldig zijn als het echt uitgevoerd mag en kan worden! :grin::grin:

1 Like

Ik vermoed dat het om het “installeren” van een PWA (progressive web app) gaat. Dit is een webapplicatie met functionaliteiten die je normaal in een “echte” app verwacht. Bijvoorbeeld dat data soms offline opgeslagen wordt zodat de app sneller opstart. Android ondersteunt dit soort dingen beter, dus misschien dat Fergus en ik het daarom niet zien verschijnen.

3 Likes

Helemaal mee eens! Zou echt geweldig zijn inderdaad en mooi om naartoe te werken :pray:t4:

Voorlopig zal de eerste stap lokaliseren zijn, zorgen dat iedereen in zijn of haar eigen taal kan communiceren op ons BUX Community Forum :smiley:

1 Like

Aah okay, precies dat is het denk! Bedankt voor je uitleg @dogafincan :smiley: :facepunch:t4:

Misschien toch maar overwegen om een Android te nemen… :thinking: :sweat_smile:

1 Like

Oh ja dat zal het ook wel kunnen zijn inderdaad, had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Als dat zo is, is het niet zo erg.

Bedankt voor je uitleg @dogafincan ! :grin::+1:

2 Likes

Zo ver zou ik niet gaan :stuck_out_tongue:

2 Likes

@dogafincan @Fergus zal gewoon voor Android gaan als ik jullie was :joy::rofl::+1:

2 Likes

Haha okay ik laat jullie het weten indien ik switch van telefoon :wink:

Hi, is het de bedoeling dat er ook een degelijke desktop versie van BUX zal komen ? Met wat bijkomende visuals zou dat schitterend zijn.

Tweede vraagje : zijn er ook plannen om Britse en Ierse aandelen te gaan aanbieden ? Lijkt me momenteel wel jammer dat dit niet mogelijk is

Alvast bedankt.

Mvg,
Robby.

1 Like

Hi @Robwille, wij zijn op dit moment nog aan het kijken naar de mogelijkheid van een desktop versie! Indien er een desktop versie komt zal ons Design Team (uiteraard) hun uiterste best doen om het visueel aantrekkelijk te maken! :grin:

Ja die zijn er zeker! En komen er zo snel mogelijk aan, stay tuned :sunglasses:

En btw welkom op ons BUX Community Forum, gefeliciteerd met je eerste post :wink: