Cciv / Lucid fusie

Hallo, aangezien ik vrij nieuw ben met beleggen etc heb ik een vraagje waarvan vast wel 1 van jullie het antwoord van weet. Namelijk het volgende : wat gebeurd er met mijn shares van cciv als ze overgaan op Lucid Motors ?

Alvast bedankt!

1 Like

Hi @Sashavg,

Zeker. Zodra de Merger tussen CCIV en Lucid Motors compleet is zullen de CCIV aandelen op een 1 op 1 basis vervangen worden met Lucid Motors aandelen. Je hoeft hier verder niets voor te doen, dit regelen wij voor je. Het kan nog wel eventjes duren voordat de Merger voltooid is, dus op dit moment kunnen we je nog niet vertellen wanneer de aandelen ingewisseld worden.

Voor meer informatie kan je altijd kijken op de Investor Relation sectie van de officiele website van Lucid Motors: Investor Relations | Lucid Motors

2 Likes

Top bedankt voor je snelle reactie!

Laatste tijd is het aandeel hard gezakt, weet iemand hiervan de oorzaak? Ik heb nog steeds vertrouwen in dit aandeel voor de langer termijn, wat vinden jullie?

@Pieter93 ik kan niet specifiek redenen vinden maar er schijnt een daling te zijn geweest in de hybride auto tak van het bedrijf. Mogelijk is dit een van de aanleidingen voor de daling!

Exacte reden weet ik ook niet. De hele EV markt is vrij waardeloos op het moment, kijk naar NIO, Xpeng, Li auto. Ligt dus niet echt alleen aan CCIV. Het enige wat niet in hun voordeel is dat ze nog niks hebben verkocht maar dat gaat 2e helft 2021 wel gebeuren als de verkoop start van de 500 wagens die ze dit jaar verwachten te verkopen.

Oke! Wat is jouw visie op dit aandeel?

Klopt. Ev auto markt was gewoon erg opgehypted en is nu op een stabieler niveau. Er is geen directe aanleiding te vinden online… als je geïnteresseerd bent in de lange termijn dan is dit zeker een interessante markt. Risico’s zijn ook zeer beperkt omdat de ev automarkt zo groot is… natuurlijk wel goed onderzoek doen zodat je niet in een bedrijf investeert die alles faked…Nikola…

1 Like