Dividend bij Bux werkt super!

Mijn eerste dividend uitbetaling gehad!
Dat werkt toch wel mooi en gemakkelijk bij Bux :grinning:
Mooi een melding gekregen.
Ik vond het toch wel spannend om te kijken hoe het ging.

Edit: het was Shell dividend, ik beleg pas sinds januari :yum:

6 Likes

Ja leuk hรจ! Een notificatie en een heel duidelijk overzicht in de app. Daar word ik ook heel blij van. Ik weet alleen nog niet of je na een volledig jaar ook een jaaroverzicht kan downloaden van je uitbetaalde dividend?

1 Like

Werkt heel prima inderdaad.
Begin februari heb ik een jaaroverzicht in de mail ontvangen over 2020, dus ook dat werkt top.

1 Like

Je krijgt aan het begin van het nieuwe jaar een financieel jaar overzicht, deze kun je gebruiken voor het doen je de belasing aangifte. Hierin staat onderandere het totaal uitbetaalde dividend, de Totale waarde van je portfolio op 1 jan enz.

4 Likes

Top aanvulling dank! :grinning:

Zou ook leuk zijn om een agenda te hebben in de BUX app die dr uitkeringsdatum van het dividend laat zien van de aandelen en etfโ€™s

5 Likes

Yep, dit is inderdaad een feature die hard nodig is voor een complete style van investing: Dividend Investing.

Een fatsoenlijk overzicht van de upcoming dividends en de datum dat ze uitbetaald gaan worden.

Daarnaast moeten alle aandelen in de catalogus ook een tabblad krijgen met basic dividend informatie zoals de hoeveelheid, de yield t.o.v. de aandeelprijs, de historische yield, de payout ratio, de historische payout ratio en de divided history.

5 Likes

Dit zijn precies de aanvullingen die ik mis op de app, terwijl andere sites deze functies al wel hebben opgenomen. @Stevan zou je hier eens met je team naar willen kijken?

1 Like

Heel leuk, die dividenden โ€ฆ Ik was zo verrast toen ik mโ€™n eerste melding kreeg, al was het maar 4 centjes :smiley: