Dividend op Bux Zero

Hoi allemaal,

Waarom zie je op Bux Zero bij de dividend aandelen alleen een ex-dividend datum van afgelopen maand staan? Zou handig zijn als er (indien bekend) een toekomstige datum bij staat wanneer de dividenden worden uitgekeerd.
Hoor het graag!

3 Likes

Hoi @RonP! Ik heb goed nieuws voor je :smiley: Ons team is op dit moment druk bezig met het optimaliseren van de weergave van uitgebreide statistieken en data, waaronder dividenddatum :star_struck:

Wanneer ik de conrete datum heb, hoor je dat natuurlijk zo snel mogelijk van mij :wink:

2 Likes

@Fergus top dank voor je snelle reactie!

1 Like

Zou het ook mogelijk zijn om een overzicht toe te voegen van alle ex-dividend data van aandelen in je portfolio?

Nu gebruik ik er algemene websites voor met de dividend-agenda van alle aandelen, maar het zou handiger zijn als dit gespecificeerd is voor je eigen aandelen.

1 Like

Hi @Ilse, dat is een goede! Ik ga het doorgeven ana het team :grin:

In ons vernieuwde kenniscentrum hebben wij trouwens een mooi overzicht van alle bedrijven toegevoegd die binnenkort dividend uitkeren :smiley: BUX Zero | Dividendkalender

Een overzicht van upcoming dividends in je main portfolio sherm zou fijn zijn. Gewoon onder je portfolio posities zetten net als bij Binck en Degiro.

Hiervoor hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden :slight_smile:

1 Like