eBusco kopen

Ik heb zojuist het nieuwe aandeel eBusco (20 stuks) gekocht via DeGiro. Wanneer is dit aandeel ook te koop via Bux?

4 Likes

Hi @cjvbeek, @TripleD heeft gisteren eBusco gerequest. Wij hopen hier zo snel mogelijk op terug te komen. Wanneer ik meer informatie heb zal ik het jullie uiteraad laten weten :slight_smile:

Enjoy je stocks en congrats met je eerste forum post!

1 Like

Is hier al een update over? Ebusco krijgt opdracht voor levering 90 elektrische bussen | IEX.nl

2 Likes

Hey guys,

Thanks for the reminder, heb het net even nagevraagd bij ons team. Op dit moment kunnen we Ebusco nog niet aanbieden.

Wel is er zojuist contact geweest met onze Market Maker, zij gaan nu kijken of Ebusco toegevoegd kan worden :slight_smile:

Mocht dat het geval zijn kunnen wij Ebusco aanbieden in de BUX Zero app.

Ik hou jullie op de hoogte!

2 Likes

Sorry to disturb @Fergus but any idea how long it will take. In my opinion all stocks based in The Netherlands should be in BUX 0 within the same week. :thinking:

I want to take the digital :bus: :laughing:

2 Likes

Hey @TripleD no worries, I completely understand! :pray:t4: And you can always ask questions on the forum :smiley:

The reason why we can’t offer European/Dutch companies immediately after they go public is because of our Market Maker. It’s easier for us to offer US stocks because our Market Maker always offers them to us which means we receive data fast.

With European companies, it’s different because then our Market Makers doesn’t offer it immediately.

Coming back to your question it will take a couple of weeks. We are now waiting for data from our Market Maker. After we’ve received the data, we can decide if we want to offer Ebusco or not.

So I’m hoping that you can take the digital bus in early 2022, I’ll probably join you :wink:

1 Like

Hey guys, sorry I forgot to mention but Ebusco is in the BUX Zero app! :smiley: @cjvbeek @TripleD

Thanks for requesting! :pray:t4:

3 Likes

Thanks! Ga later deze maand maar eens naar kijken.

1 Like