ETF Request: NT World (ISIN: NL0011225305)

Ik beleg voornamelijk in de goedkoopste index fondsen met een hoge marktkapitalisatie. Op dit moment bied Bux Zero deze jammer genoeg nog niet aan.

Om volledig over te stappen naar Bux Zero zou ik het NT World ETF(NL0011225305) en NT EM (NL0011515424) nodig hebben. Dit is namelijk de enige ETF met lage kosten en geen dividend lek.

Als deze etf’s toegevoegd worden aan Bux Zero dan zou Bux Zero de broker zijn waarbij je indexfondsen met een hoge marktkapitalisatie kunt kopen met de laagste kosten van heel Nederland.
De Nederlandse FIRE community zou volledig overstappen naar Bux Zero want er is geen andere broker die dit aanbied voor dezelfde mega lage kosten.

This topic should probably be moved here Stocks, ETFs and Crypto Requests - BUX Community. @Alicia

Dit zijn geen ETF’s maar fondsen. Daarnaast kun je sinds vorige week ook in VWCE beleggen, wat in een bredere index belegt dan NT World + NT EM.

VWCE heeft hoge kosten door het dividend lek

Ja maar geen ESG-uitsluitingen zoals de NT fondsen. Plus, ik sluit niet uit dat naarmate VWCE/VWRL verder groeit (nu al één van de grootste ETF’s binnen de UCITS-structuur), Vanguard de kosten verlaagd.