As a fan of Swiss based company’s; is it possible to add Switzerland to your share selection? For instance the SWX listed shares like Nestlé, Roche, Givaudan, Lindt & Sprüngli etc etc?
It would definitely help me to make BUX Zero my #1 broker.
Hi @Thijs it’s me again. Unfortunately, these stocks are not possible because we don’t have market data and we also don’t have a standard connection yet with the Swiss- and Frankfurt Stock Exchange. When this will change in the future I will let you know immediately!
Hi Fergus, heb je al een update hierover? Zou graag via jullie platform in Zwitserse aandelen beleggen. Zou helemaal top zijn als dat middels fractionele aandelen kan later dit jaar (Lindt & Givaudan zijn nogal prijzig namelijk).
Hey @Thijs! Bedankt voor je reminder, heb zojuist even voor je gecheckt en het is eventueel mogelijk dat we Nestle kunnen aanbieden op BUX Zero
Lindt & Sprungli en Roche zijn voorlopig nog niet mogelijk omdat die verhandeld wordt op de SWX. Ik laat je weten wanneer wij stocks van de SWX kunnen aanbieden.
Hoi boys, Nestle staat op onze lijst van alle stocks. Alleen staat die op dit moment nog niet op ‘actief’ in onze app. Ik laat jullie weten wanneer dit verandert
Ik zou graag steady willen beleggingen in specifieke Zwitserse fondsen, zeker gezien het huidige inflatieniveau in de eurozone versus die in Zwitserland (slechts 1,5% door een harde CHF).