Request: Swiss shares

Dear Bux team,

As a fan of Swiss based company’s; is it possible to add Switzerland to your share selection? For instance the SWX listed shares like Nestlé, Roche, Givaudan, Lindt & Sprüngli etc etc?

It would definitely help me to make BUX Zero my #1 broker.

Thanks for you’re reply

1 Like

Can I get a reply guys? Thanks!

Hi @Thijs thank you for the reminder! I’m going to check if it’s possible to add them on BUX Zero, I’ll let you know when I have more information :smiley:

Hi @Thijs it’s me again. Unfortunately, these stocks are not possible because we don’t have market data and we also don’t have a standard connection yet with the Swiss- and Frankfurt Stock Exchange. When this will change in the future I will let you know immediately! :smiley:

Hi Fergus, heb je al een update hierover? Zou graag via jullie platform in Zwitserse aandelen beleggen. Zou helemaal top zijn als dat middels fractionele aandelen kan later dit jaar (Lindt & Givaudan zijn nogal prijzig namelijk).

Alvast dank voor je reactie!

1 Like

Hey @Thijs! Bedankt voor je reminder, heb zojuist even voor je gecheckt en het is eventueel mogelijk dat we Nestle kunnen aanbieden op BUX Zero :smiley:

Lindt & Sprungli en Roche zijn voorlopig nog niet mogelijk omdat die verhandeld wordt op de SWX. Ik laat je weten wanneer wij stocks van de SWX kunnen aanbieden.

Over Givaudan heb ik nog geen nieuwe updates.

Ah top dankje, keep me posted!

1 Like

Oooouuhhh Nestlé :relieved: zou echt een toevoeging zijn

1 Like