Verbeteren zoekresultaten bij zoeken op waarde

Je kunt nu zoeken op een maximum waarde, waarna een overzicht getoond wordt met bv ‘Producten onder 17’. Het had handig geweest als achter de namen dan ook een bedrag getoond zou worden.

Stel dat ik nog een saldo van 16,50 heb en daar aandelen voor wil kopen, dan zou het mooi zijn als ik bijvoorbeeld ‘zoek op producten onder de 17’, dat ik dan vrij makkelijk kan vinden welk(e) aande(e)l(en) ik daar van zou kunnen kopen. Nu moet je daarvoor eerst elke naam aan klikken, om dan pas te zien dat een aandeel bv. EUR 16 of EUR 0,04 blijkt te kosten.

Een mogelijkheid om de zoekresultaten te sorteren op prijs zou dan ook nuttig zijn.

Er is all een pagina “Aandelen op basis van jou beschikbaare cash” heb je deze al eens bekeken? Hier kan je ook gelijk de prijzen zien

Die pagina heb ik nog niet gezien. Ik kan hem zelfs niet vinden.

Hoe kom ik op die pagina?

Je opent de BUX zero app en klikt op het zoek symbool (vergrootglas).

Dan scroll je naar onder en zie je categorieën. Zoals automotive, materialen en consument. Als je op een van de categorieën klikt staan er als het goed is een aantal filters, de eerste is beschikbare cash. Dan kan je de hele lijst doorlopen om te zien of er iets goeds tussenstaat!

1 Like

Weet niet of die bij iedereen zo staat, maar je kan inderdaad ook filteren bij de categorieën

Onder “Voor jou” zie ik deze tegel niet, maar dat kan zijn omdat mijn beschikbare cash op dit moment minder dan 1 euro is.

Onder categorieën zie ik dit filter wel, maar dat was me nooit opgevallen omdat ik niet vaak per categorie ging zoeken.

Bedankt voor de reacties!

1 Like